Facilitair advies

Advies vanuit vakmanschap

Advies is altijd op maat

De beste aanpak begint met een goed advies

Facilitair advies is van onschatbare waarde voor organisaties die streven naar verduurzaming, efficiëntie en kostenbesparing. Onze experts bij B2 helpen je graag bij het optimaliseren van jouw facilitaire processen.

Daarnaast zorgt ons advies voor een verbeterde werkomgeving, waarin medewerkers zich prettig en veilig voelen. We helpen je graag de ecologische voetafdruk van jouw organisatie verder te verkleinen.

Onze kernwaarden

Werkgeluk
Kwaliteit kan je pas leveren als je personeel gelukkig is. Wij zetten ons hiervoor in!
Vakmanschap
Door onze jarenlange ervaring kunnen wij voor verschillende vraagstukken vakmanschap bieden.
Flexibel
Wij zorgen dat vooraf alles goed geregeld is, maar blijven natuurlijk altijd flexibel.
Betrouwbaar
Wij werken zelf ook alleen met collega’s die we kunnen vertrouwen, dus dat mag een klant ook van ons verwachten!
Duurzaamheid
Wij zoeken bij de diensten die wij leveren altijd naar een duurzame oplossing, zowel bij binnen- als buitenopdrachten.
Inclusief
B2-cleaning is er voor iedereen en dat op elk vlak, zowel voor klanten als collega’s!

Trotse schoonmaakpartner van

Advies vanuit ervaringen

Ontdek waarom onze klanten ons aanbevelen

House of GRATE

Wij zijn erg blij met ons nieuwe kantoor, maar liepen tegen één punt aan: de vloer. Deze werd eerder vies dan verwacht en daardoor wilde we hier op korte termijn een oplossing voor. B2-Cleaning kwam gelijk op kantoor om het vraagstuk te bekijken en kwam met een passende oplossing. Hierin werd ook flexibel meegedacht met de dagen dat er geschrobd werd. Hele fijne samenwerking op deze manier!

Ipse de Bruggen

Na de uitbreiding van ons contract kon B2-Cleaning snel van start gaan, wat voor ons erg fijn was. Ze ontzorgen, zijn betrokken en betrouwbaar. Hun snelle (re)acties, het prettige contact en no-nonsense aanpak maakt het werken met B2 erg laagdrempelig.

Madurodam kwaliteitsmeting

De flexibiliteit is erg prettig, zodat er op piekmomenten snel geschakeld kan worden. Ook bij onverwachte gebeurtenissen of afwijkende werkzaamheden is de inzet en oplossing binnen no time geregeld. De medewerkers op locatie begrijpen de doelgroep en passen zich hierop aan, waardoor het niet voelt als een extern bedrijf, maar als collega’s. Door de verbondenheid wordt er verder gekeken dan alleen de dagelijkse opdracht.